سوالات متداول
آیا همان کالایی را که در تصویر مشاهده می کنم دریافت خواهم کرد؟
بله ، آنیا این تضمین را به شما میدهد که کالای خریداری شده را برای مشتریان خود ارسال نموده و در بسته بندی مناسب قرار داده تا رضایت مشتریان خود را کسب نماید.
چطور میتوانم به آنیا اعتماد داشته باشم ؟
آنیا، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است و تمامی پرداخت ها در این فروشگاه از طریق درگاه امن زرین پال می باشد.
از کجا میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
با مراجعه به صفحه پیگیری سفارش با وارد نمودن اطلاعات خود میتوانید سفارش خود را پیگری نمائید.
چقدر زمان میبرد تا کالای خریداری شده به دستم برسد؟
کلیه سفارشات از طریق پست پیشتاز یا اسنپ ، پس از ثبت سفارش کالا ارسال گردیده و بدست مشتریان خواهد رسید. ارسال کالا به شهرستان ها بین 4 روز و نهایتا 7 روز به دست مشتریان عزیز خواهد رسید.
چگونه می توانم کالا را برگردانم؟
در صورتی که کالای دریافتی شامل گارانتی باشد، با مراجعه به حساب کاربری خود در خواست مرجوعی را اعلام نموده و پس از تایید محصول را به حالت اولیه در بسته بندی قرار داده و به آدرسی که برروی آن مندرج شده است ارسال کنید.
رویه ارسال سفارشات
تمامی کالاهای موجود در آنیا از طریق پست پیشتاز و سفارشی به آدرس مشتری ارسال میشود.
نوع ارسال در سبد خرید توسط مشتری تعیین میگردد، و به دست مشتریان خواهد رسید.
توجه داشته باشید محصولات آنیا درون بسته بندی زیبا قرار گرفته و خدمت مشتری ارسال می شود.
شرایط بازگشت کالا
نزد آنیا اعتماد و اطمینان مشتریان از خرید در الولیت قرار دارد از این رو آنیا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در صورت نارضایتی از خرید و یا تعویض کالا برترین خدمات را به شما مشتری عزیز ارائه دهد.
آنیا تمامی سفارشات ثبت شده را با دقت بسته بندی و ارسال میکند در صورتی که کالای دریافتی توسط مشتری ایراد فیزیکی دارد و مشتری قصد تعویض داشته ، شامل گارانتی اصالت و تضمین کیفیت میگردد و 48ساعت فرصت مرجوعی و تعویض کالا به مشتری اختصاص داده میشود.
برای ثبت مرجوعی کالا ابتدا وارد حساب کاربری خود شده و در قسمت سفارش ها ،سفارش مربوطه را انتخاب و ثبت مرجوعی را انتخاب نموده و فرم مربوطه را تکمیل و ارسال کنید.
کارشناسان ما برای رفع مشکل در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت .
پس از دریافت توسط آنیا، محصول توسط کارشناسان بازبینی میشود و در صورتی که قوانین و شرایط رعایت شده باشد شامل گارانتی اصالت و تضمین کیفیت میگردد و محصول تعویض گردیده و سپس به مشتری باز ارسال می شود.
درصورتی که مشتری قصد انصراف از خرید را دارد، مبلغ مربوطه پس از 72 ساعت به حساب وی بازگردانده میشود
قوانین و شرایط
قوانین و شرایط برای خریدار و فروشنده تعیین شده است و رعایت آن نزد آنیا و خریدار عزیز الزامی میباشد.
عضویت در سایت و ثبت سفارش به منظور تایید قوانین وشرایط فروشگاه اینترنتی آنیا میباشد.
1 – عضویت در آنیا :
برای خرید و ثبت سفارش ابتدا خریدار باید نسبت به ایجاد حساب کاربری اقدام نموده و تمامی اطلاعات خواسته شده را وارد و ثبت نماید.
خریدار باید اطلاعات هویتی و پستی خود را به طور دقیق در فرم ثبت نامی وارد نماید.
درصورتی که اطلاعات ثبت شده نادرست بوده خریدار موظف است نسبت به ویرایش آن اقدام فرموده ، در غیر این صورت فروشگاه اینترنتی آنیا هیچگونه مسئولیتی از این قبیل ندارد. تمامی سفارشات پس از پردازش به آدرس پستی که خریدار در اختیار آنیا قرار داده ارسال می شود.
2 – ثبت سفارش :
خریدار موظف است هنگام خرید توجه کافی به مشخصات و ویژگی های کالا را داشته باشد و پیش از تایید سفارش سبد خرید خود را بازبینی نماید.
خریدار هنگام دریافت کالا از سلامت بسته ارسالی اطمینان حاصل نموده و در صورت بروز مشکل با پشتیبانی سایت تماس تماس حاصل نموده تا به مشکلات رسیدگی شود.
قیمت تمامی کالا های موجود در آنیا به روز است و پس از هر ثبت سفارش در آنیا ، از طریق پیامک و یا ایمیل بهمراه شماره پیگیری سفارش برای مشتریان ارسال می شود.
درصورت لزوم طی تماس تلفنی با مشتریان ، صحت و تائید سفارش از مشتری گرفته میشود، لذا راه های ارتباطی خود را به صورت صحیح وارد فرم مربوطه ثبت نام نمائید.
برای خرید و ثبت سفارش به صورت عمده ابتدا باید با هماهنگی آنیا انجام گردد، در صورت انجام خرید عمده بدون هماهنگی آنیا میتواند سفارش ثبت شده را لغو کند و مبلغ را طی 72 ساعت به حساب مربوطه بازگرداند.
3 – پرداخت هزینه :
آنیا برای دریافت مبلغ سفارش های ثبت شده فقط از طریق پرداخت آنلاین توسط درگاه امن پرداخت زرین پال استفاده مینماید. همچنین آنیا برای رعایت حق مشتریان ، تمامی مالیات های ارزش های افزوده را شخصا و نقدا پرداخت مینماید و از مشتری فقط و فقط بهای کالای خریداری شده و هزینه ارسال را دریافت میکند.
قیمت های درج شده در فروشگاه بر حسب تومان است.
برای ثبت سفارشات بالای یک میلیون تومان هزینه ارسال رایگان تعلق میگرد.
4 – ارسال سفارش :
کلیه سفارشات ثبت شده در فروشگاه اینترنتی آنیا پس از ثبت سفارش و تائید توسط آنیا ،پردازش و بسته بندی شده و تحویل پست داده میشود.
هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری می باشد. هزینه ارسال بت پست سفرشی 8 هزار تومان و پست پیشتاز 15 هزار تومان از مشتریان گرفته میشود.
توجه داشته باشید کالای خریداری شده در کمتر از 24 ساعت پردازش ، بسته بندی و ارسال میشود. آنیا تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مشتریان به کار میگیرد.
مشتریان آنیا میتوانند روند ارسال سفارش خود را در سامانه رهگیری مرسولات پستی از طریق کد رهگیری که در حساب کاربری ثبت شده پیگیری نمایند.
5 – تحویل سفارش :
هنگام دریافت محصول از مامور اداره پست در محلی که ادرس آن در فرم ثبت سفارش ثبت گردیده شخص گیرنده یا نماینده وی باید در محل حضور داشته باشد ودرصورت لزوم کارت شناسایی خود را به مامور مربوطه ارائه دهد. همچنین با اعضای خانواده یا محل کار/شرکت خود هماهنگی لازم را جهت تحویل محصول در نبود شما بکنید، تا محصول برگشت داده نشود.
درصورت برگشت خوردن کالای درخواستی با پشتیبانی آنیا ارتباط حاصل بفرمایید.
6 – درخواست مرجوعی و تعویض کالا :
برای انجام درخواست مرجوعی و یا تعویض کالا از طریق حساب کاربری خود بخش درخواست مرجوعی کالا اقدام نمائید.
چنانچه کالای خریداری شده با محصول ارسالی برای مشتریان مغایرت داشته باشد، ابتدا با پشتیبانی سایت هماهنگی لازم را انجام داده و محصول را بدون کندن تگ لباس درون بسته قرارداده و بسته را به آدرس فرستنده برگشت بزنید. همچنین هزینه پستی در این مورد بر عهده فروشگاه می باشد.
توجه داشته باشید آنیا همواره در تلاش است تمامی کالاهای خریداری شده توسط مشتریان را بدون کم و کاست و با دقت تمام به مشتری ارسال نماید.
برای تعویض کالا شرایط خاصی باید مورد توجه قرار بگیرد:
محصول ارسالی کاملا سالم باشد، بوی عطر یا بدن را نگرفته باشد، تگ کالا روی محصول مخدوش نشده باشد، محصول نباید چروک شده باشد یا شست وشو شود، توسط خریدار اتو کشیده نشده باشد و به همان حالت اولیه درون بسته بندی قرار داده شود.
در صورت هرگونه مغایرت احتمالی اجناس خریداری شده در فاکتور مشتری و فروشگاه با محصولی که برای کاربر ارسال میشود، پس از احراز موضوع، کلیه هزینههای ارسال و تعویض بر عهده فروشگاه خواهد بود و فروشگاه در بازگشت و تعویض سفارش مذکور تعهد دارد.
پس از ثبت سفارش، درصورتی که مشتری قصد تغییر کالای خود را دارد، باید قیمت محصول جدید با قیمت محصول قبل هماهنگی داشته باشد.
فاکتور های صادر شده ، قابل صدور مجدد نیستند.
درصورت بروز خطا نسبت به درج قیمت و ارزش مادی محصولات موجود درسایت ، مشتری حق فسخ سفارش یا خرید انجام شده را دارد و وجه واریز شده پس از 72 ساعت به حساب خریدار بازگردانده می شود.
برای ارتباط با پشتیبانی از دو طریق ذیل میتوانید اقدام کنید:
اینستاگرام ania_dress@
صفحه تماس با ما
حریم خصوصی
فروشگاه اینترنتی آنیا با احترام برای حریم شخصی و خصوصی کاربران خود، برای ثبت سفارش، ثبت نظر و یا استفاده از برخی امکانات سایت، اطلاعاتی را از کاربران خواهد خواست تا بتواند خدماتی امن به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین برای پردازش و ارسال کالاهای خریداری شده مشتریان، اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تماس و ایمیل مورد نیاز است که ممکن است جهت هماهنگی ارسال و یا تایید آنها، فروشگاه اینترنتی آنیا نسبت به اعتبارسنجی آن اقدام کند. به دلیل قانونی بودن تمام فعالیت های فروشگاه اینترنتی آنیا مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، فروشگاه اینترنتی آنیا این حق را برای خود محفوظ می دارد که در صورت درخواست مراجع قانونی کشور مبنی بر ارائه اطلاعات تولیدکنندگان، واردکنندگان و یا خریداران کالاهای وب سایت، به صورت رسمی و قانونی موارد درخواست شده را به مرجع درخواست کننده ارائه دهد. در این صورت مسئولیت حفظ اطلاعات فوق پس از آن با مرجع قانونی خواهد بود.
فروشگاه اینترنتی آنیا همچنین خود را موظف می داند در غیر از مورد اشاره شده، در حفظ اطلاعات مشتریان نهایت تلاش خود را مبذول دارد. قطعا مورد توجه خواهد بود که عضویت کاربران در وب سایت فروشگاه اینترنتی آنیا ، به منزله قبول قوانین جمهوری اسلامی ایران از جمله قوانین تجارت الکترونیک و قوانین مالی و مالیاتی و قوانین سایت آنیا است. کاربران با عضویت خود این اجازه را به فروشگاه اینترنتی آنیا می دهند که برای ارسال اخبار و اطلاعات محصولات و همچنین اطلاعات خرید و ارسال مشتری از آدرس ایمیل و شماره تلفن مشتری جهت تماس، ارسال ایمیل و پیامک و همچنین سایر برنامه های اطلاع رسانی استفاده شود. قطعا در هر لحظه کاربر سایت می تواند با مراجعه به بخش تنظیمات خصوصی و یا با کلیک بر روی قسمت مشخص شده در ایمیل، ارسال اطلاعات را محدود نماید.
همچنین آدرس ایمیل و تلفن هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ های شرکت از طریق آنها صورت می گیرد.
فروشگاه اینترنتی آنیا ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، فروشگاه اینترنتی آنیا میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند. حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. فروشگاه اینترنتی آنیا هویت شخصی کاربران را محرمانه دانسته و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد اطلاعاتی را در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
وب سایت آنلاین آنیا مانند اکثر وب سایتها از جمع آوری IP و کوکی ها استفاده میکند، اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی آنیا و روش های مناسب مدیریت دادهها اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسی های غیر قانونی جلوگیری میکند. مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و فروشگاه اینترنتی آنیا تنها برای ارسال همان سفارش، از این اطلاعات استفاده خواهد کرد. فروشگاه اینترنتی آنیا برای حفاظت و نگهداری اطلاعات و حریم شخصی کاربران همه توان خود را به کار میگیرد و امیدوار است که تجربه خریدی امن، راحت و خوشایند را به مشتریان خود ارائه نماید.